2015-10-24 08.50.08

O iesire in octombrie

Salutare prieteni pasionati ai pescuitului, nu am mai postat pe blog de ceva timp deoarece numarul iesirilor a scazut dramatic pe deoparte dar chiar si asa anul acesta am prins extrem de prost, in sensul ca nu am reusit sub nici o forma capturi notabile, fie ca au fost la spinning sau la clonc.

In acest weekend am decis cu prietenul Adi sa facem o iesire pe un baraj din Valcea, un baraj cu mult mai putini pescari decat in alte zone. Asteptarile nu erau mari si totusi ma gandeam ca specia tinta (salaul) va raspunde mai bine de atat si traiam cu speranta ca poate vor intra si cei mai imbracati.

Dimineata a fost una racoroasa, doar 2 grade insotite de o ceata densa. Ajunsi pe apa, peisajul arata cam asa:

Am pescuit pana la pranz cautand salaul cu diferite gume, nu raspundea decat la cele mici si asta pentru ca zona este invadata de salau mic, am facut si o poza cu unul dintre ei, altii au fost mult mai mici (da… exista si mai mici de atat!)

In jurul pranzului, chiar si acesti strapazani nu au mai raspuns asa ca ne-am decis sa coboram cu barcile si sa cautam alte zone, in special zone cu biban deoarece atat mie cat si lui Adi ne place la nebunie sa pescuim aceasta specie.dupa cateva tatonari de locuri, am gasit si bibanii. Era o zona cu destul de mult biban, majoritatea fiind foarte mici. Am incercat cu diverse gume, pe jguri cu carlige 1/0, dar nu puteau fi agatatati, asa ca am schimbat pe carlige si gume foarte mici. Intr-un final am reusit sa scot 2 dintre cei mai mari bibani prinsi in ultimii ani, mai ales ca nu am mai facut partide dedicate la aceasta specie.

2015-10-24 13.56.05 DSC00343 DSC00344 DSC00345

Pe la ora 15.30 am decis sa plecam si in drumul de intoarcere sa mai incercam salaul, care nu a mai raspuns deloc, aici cateva imagini cu niste zone de pescuit care mie imi plac la nebunie dar care din pacate nu mai tin pestele care era odata.

2015-10-24 12.32.28 2015-10-24 15.36.35 DSC00347 DSC00349

Timp mai este, sper sa revin cu o povestire insotita de ceva poze cu capturi.